Tuesday, July 7, 2009

MAJLIS KONVOKESYEN YANG LAMPAU

Time ni aku tengah sarat mengandung 8 bulan. apa nak jadi aku nak juga p konvo.yang terkilannya mak ayah aku tak dapat mai sebab kegawatan ekonomi yang melampau tika tu sebab aku belum lagi menerima gaji (baru posting) nasib la ada suami tersayang sponser perjalanan, sewa jubah n bayar gambar. aku sebak bila ada kat atas pentas tanpa kehadiran mak ayah sebab bagi aku depa yang patut terima diploma tu. semua tu hasih titik peluh mak ayah.
ingat lagi aku tiap2 kali konvokesyen MPIK aku n group koir mesti ada buat persembahan tapi masa aku lak terima diploma junior2 lak buat persembahan. aku tabik la kat junior2 sebab depa mmg ada grade muzik, kiranya persembahan band depa cam konsert bagai tapi xleh lawan kombinasi suara alto, suprano n bass koir senior la. pandai ja buat komen.


Sama2 berebut nak pegang diploma dengan suami. Dia pun antara yang layak menerima di hari tersebut. berkat dorongan dan sokongan beliau aku dapat menamatkan pangajian ini.


Bergambar bersama kali terakhir di majlis konvo. member2 yang berjaya terima diploma. dari depan kanan: aku di postingkan ke Perak n now kat Perlis, Mek Nor (penang-ikut suami) Kak Jah (Johor n now kat penang ikut suami), Sharifah Nor Adni(Perak), Chek Ros (Penang). Baris belakang kanan: Fauzi(Johor), Faez (Johor n now kat Pahang ikut isteri) Nazim (negeri 9, xdo ikot sapo2) Syed(Johor n now xdpt kesan sbb katanya dah bhenti keja) 2 org tak dapat hadir. 3 orang lg xlepas n kena mengulang.



No comments:

Post a Comment